Zoeken in deze blog

woensdag 16 mei 2012

Kan ik een inleefstage bij jullie Vereniging doen?

Ik doe samen met 2 klasgenoten mijn eindwerk (GIP) over anorexia. Via Google ben ik op anbn.be terechtgekomen, en ik heb veel nuttige informatie kunnen vinden.
Eind januari krijgen wij een lesdag vrij voor een zogenaamde 'inleefstage'. Dit houdt in dat we op die dag een afspraak mogen maken met een instelling of organisatie die iets te maken heeft met het onderwerp van ons eindwerk. Nu wou ik graag vragen of onze dag inleefstage misschien bij jullie kan plaatsvinden? (onder de vorm van een gesprek met een begeleider of misschien een bijeenkomst bijwonen, als dat mogelijk zou zijn)

Zoals je wellicht gelezen hebt in de agenda op onze website hebben wij enkel op woensdagnamiddag een moment waarop iedereen vrijblijvend kan binnenlopen. Op zo'n momenten zijn ook studenten of scholieren welkom die op zoek zijn naar informatie of die zich eens willen informeren (vb. via een gesprek). Wat ons betreft is het dus mogelijk dat jullie tijdens die uren aanwezig zijn en de werking leren kennen en vb. een gesprek hebben met de mensen die op dat moment permanentie houden en evt. iets doen rond jullie GIP (wij hebben ook een uitgebreide bibliotheek die jullie kunnen raadplegen). Hou er wel rekening mee dat onze bezoekers steeds het recht hebben om te vragen dat jullie niet bij het gesprek aanwezig zijn. Zij hebben immers ook recht op hun privacy.

Geen opmerkingen: