Zoeken in deze blog

dinsdag 15 mei 2012

Mijn verhaal

Masker


Ik draag een masker, heel vaak
Ter bescherming zodat ik niet te snel overstuur raak
Ik wil niet altijd mijn gevoelens uiten
Ik laat ze dus niet snel naar buiten

Van binnen vaak èèn grote traan
Toch durf ik me dan niet helemaal te laten gaan
Maar juist daardoor kom ik vaak in de knel
Want het gaat wel gewoon door, mijn gedachtespel

Het is ook de angst dat mensen denken dat ik me aanstel
Velen begrijpen het niet , die hel
De hel waar ik probeer uit te komen
Maar wat in het echt langzamer gaat dan in mijn dromen

Ik wil anderen ook niet tot last zijn
Daarom maak ik me het liefste heel klein
Ook al gaat er dan een hoop door mijn kop
Toch zet ik mijn masker dan weer op

Het is misschien niet goed wat ik doe
Dat geef ik toe
Maar het is een soort zelfbescherming
Omdat ik te vaak dieper die hel inging

Ik blijf mijn masker dus steeds weer dragen
Bang om tot last te zijn als ik hulp zou vragen
Mijn gevoelens worden verdrongen door de angst die in mij leeft
Om weer te voelen dat er iemand om mij geeft

~Bianca~

Geen opmerkingen: